Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонт на глава на 155 1.6 16 ПОМАГАЙТЕ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ремонт на глава на 155 1.6 16 ПОМАГАЙТЕ

    ситуацията е следната:карам си градско,нещо изчатка и угасна преди да успея да натисна съединителя.опитвам да запаля,нищо.от известно време междудругото имах съмнения че бендикса ми остава зацепен защото от време на време чувах някакви странни шумове.заслушвах се ,но така и не успях да разбера за странния шум.така,закарах я на дърпане на майстор.на следващия ден "честита коледа".мястото зад ролката където се намира пружината на ролката,се счупило и пружината разбира се все едно я няма.отам ремъка остава без зъби,а главата без прави клапани.всичко е сменяно в "бош".вярно, мина повече от година,но километрите до смяната ги няма.не ми зачетоха гаранцията.както и да е.дилемата е следната,ремонт на главата с нови клапани,повдигачи,водачи,гумички,гарнитури на глава,испускателни и всмукателни колектори,пасване на клапани и майсторлък ще подгони по приказките на моя майстор не по малко от 800лв+150лв. ремонт.
    или:глава от кола донор,400лв+гарнитурите+150лв.
    вие как бихте постъпили колеги,и имали смисъл работила глава да се кача на стенд да не би случайно да "има нужда от престъргване".
    незнам какво да правя,колегите от бургас да кажат сервиз,добър,и някакви ориентировъчни цени за пасване наклапани и пр.
    някой ако се е сблъсквал с такъв ремонт да помага с акъл.благодаря и весела нова година.
    пускам и тук една питанка защото вие колеги имате като този мотор.

  • #2
    Първоначално публикувано от arieca155 Покажи съобщение
    ситуацията е следната:карам си градско,нещо изчатка и угасна преди да успея да натисна съединителя.опитвам да запаля,нищо.от известно време междудругото имах съмнения че бендикса ми остава зацепен защото от време на време чувах някакви странни шумове.заслушвах се ,но така и не успях да разбера за странния шум.така,закарах я на дърпане на майстор.на следващия ден "честита коледа".мястото зад ролката където се намира пружината на ролката,се счупило и пружината разбира се все едно я няма.отам ремъка остава без зъби,а главата без прави клапани.всичко е сменяно в "бош".вярно, мина повече от година,но километрите до смяната ги няма.не ми зачетоха гаранцията.както и да е.дилемата е следната,ремонт на главата с нови клапани,повдигачи,водачи,гумички,гарнитури на глава,испускателни и всмукателни колектори,пасване на клапани и майсторлък ще подгони по приказките на моя майстор не по малко от 800лв+150лв. ремонт.
    или:глава от кола донор,400лв+гарнитурите+150лв.
    вие как бихте постъпили колеги,и имали смисъл работила глава да се кача на стенд да не би случайно да "има нужда от престъргване".
    незнам какво да правя,колегите от бургас да кажат сервиз,добър,и някакви ориентировъчни цени за пасване наклапани и пр.
    някой ако се е сблъсквал с такъв ремонт да помага с акъл.благодаря и весела нова година.
    пускам и тук една питанка защото вие колеги имате като този мотор.
    колега това което ти се е случило е много лошо аз лично тая глава бих я изхварлил и на неино място някаква оборудвана мисля че по евтино ще излезеа сега сериозно ли ти иска твоя маистор толкова пари за ремонт ?мисля че тоя човек нещо не е във ред почти хилядарка за ремонт на глава
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #3
      .

      да така ми каза,да си приготвя 700-800 лв.за частите + пасването в сливен при някакви майстории отделно на него 150 лв за сваляне,слагане на главата и ремъците.мен това ме отчайва.това са ненормални цени.това са близо 1000 лв. пари.
      незнам...

      Comment


      • #4
        а моята глава си стои непокътната идеална(оборудвана дори) при мен.........
        146 Turbo

        Comment


        • #5
          Колега,чарковете за цялата глава не са повече от 220-250 лв.Цялостния ремонт на главата е не повече от 150 лв.Заедно с ремъци и ролки отиваш на 500.Това е при най-лошите прогнози.Виж ,кой от колегите има здрава глава и се разберете.От тебе зависи,какво искаш и какви са ти възможностите.Над 500 лв за пълен ремонт на главата си е чисто дране.
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            .

            един клапан е 5-6 лв 16 клапана=86 лв.
            повдигачите са по 15,16 ....=240лв.
            пасване,12-15лв. на клапан,16...=224лв.
            гарнитурите незнам колко са,примерно 30лв.
            ролката е= 106 лв.
            ремък=44лв.
            паразитната е около =40лв.
            в този ред на мисли,само за главата 580лв.по принцип колата имам намерение да си я карам и искам да стане както по книгите и в крайна сметка ще се дават пари.с тези си писания само ви държа в течение как се движат нещата като цени,и за морална подкрепа.понеже аз съм се хванал да си я правя.освен да ми пожелаете късмет...!ще слагам и снимки с коментар.
            абарт_ , с теб си говорихме още нищо не съм решил окончателно,ще я видя и твойта глава.пази я.
            Last edited by arieca155; d.m.y г., 10:24.

            Comment


            • #7
              Късмет тогава колега!
              Дръж ни в течение, предполагам ще е полезно и за други, особено ако сложиш и снимки.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от arieca155 Покажи съобщение
                един клапан е 5-6 лв 16 клапана=86 лв.
                повдигачите са по 15,16 ....=240лв.
                пасване,12-15лв. на клапан,16...=224лв.
                гарнитурите незнам колко са,примерно 30лв.
                ролката е= 106 лв.
                ремък=44лв.
                паразитната е около =40лв.
                в този ред на мисли,само за главата 580лв.по принцип колата имам намерение да си я карам и искам да стане както по книгите и в крайна сметка ще се дават пари.с тези си писания само ви държа в течение как се движат нещата като цени,и за морална подкрепа.понеже аз съм се хванал да си я правя.освен да ми пожелаете късмет...!ще слагам и снимки с коментар.
                абарт_ , с теб си говорихме още нищо не съм решил окончателно,ще я видя и твойта глава.пази я.
                Колега,утре или вдругиден пътувам-звънни да ми кажеш дали да нося главата!
                да не стане само да я разкарвам напразно........
                146 Turbo

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от arieca155 Покажи съобщение
                  един клапан е 5-6 лв 16 клапана=86 лв.
                  повдигачите са по 15,16 ....=240лв.
                  пасване,12-15лв. на клапан,16...=224лв.
                  гарнитурите незнам колко са,примерно 30лв.
                  ролката е= 106 лв.
                  ремък=44лв.
                  паразитната е около =40лв.
                  в този ред на мисли,само за главата 580лв.по принцип колата имам намерение да си я карам и искам да стане както по книгите и в крайна сметка ще се дават пари.с тези си писания само ви държа в течение как се движат нещата като цени,и за морална подкрепа.понеже аз съм се хванал да си я правя.освен да ми пожелаете късмет...!ще слагам и снимки с коментар.
                  абарт_ , с теб си говорихме още нищо не съм решил окончателно,ще я видя и твойта глава.пази я.
                  Колега,при цялото ми уважение,от къде ги измисли тия цени!За повдигачите,както и да е.Можеш да ги намериш и по 8 лв,но при нови клапани за какво напасване говориме.Леглата се фрезоват на машина и клапаните трябва да легнат.Ако не-шлаифане на клапаните за еднаквост и вече няма мърдане.За какво пасване и за какви технологии от миналия век говорим.Фрезоване и шлайфане на клапани и легла се прави за около половин час и не струва повече от 100 лева или евро ,ако някой предпочита.Всякакво претриване и "пасване" само нарушава геометрията и намалява живота на клапаните.
                  май се разгорещих,ама съм доволен!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    .

                    не се горещи колега,дали ще се фрезова или пасва с шлайфане с паста която за това се произвежда,за да легне клапана в леглото си неможе без някаква "агресия"върху клапана и леглото му.
                    на средната снимка най-добре се вижда къде са се ударили клапаните,на третата си личи че всички всмукателни(цялата редица)са ударени и криви и това с 25км/ч.и са останали в това положение.за цените да ви разкажа прясна информация
                    всмукателни клапани 7.50лв. за бройка
                    изспускателни клапани 7.00лв. за бройка
                    водачите са 2лв. за бройка
                    комплект гарнитури 175лв.
                    всеки може да смята ,с жеста от магазина 285лв.до тук.после имаме пасване в порядъка на 12-15 лв на клапан.
                    Attached Files
                    Last edited by arieca155; d.m.y г., 16:52. Основание: допълване на темата

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от arieca155 Покажи съобщение
                      не се горещи колега,дали ще се фрезова или пасва с шлайфане с паста която за това се произвежда,за да легне клапана в леглото си неможе без някаква "агресия"върху клапана и леглото му.
                      на средната снимка най-добре се вижда къде са се ударили клапаните,на третата си личи че всички всмукателни(цялата редица)са ударени и криви и това с 25км/ч.и са останали в това положение.за цените да ви разкажа прясна информация
                      всмукателни клапани 7.50лв. за бройка
                      изспускателни клапани 7.00лв. за бройка
                      водачите са 2лв. за бройка
                      комплект гарнитури 175лв.
                      всеки може да смята ,с жеста от магазина 285лв.до тук.после имаме пасване в порядъка на 12-15 лв на клапан.
                      Батенце защо ги правиш тези изродщини да се мъчиш ...... 250лв. беше обурудвана глава в автоморгата ОРГИНАЛ до автокъщите перфектна без нагари хубава чиста глава.... аз и взех капака от горе на клапаните.... за 35кинта иди си купи ена и не се занимаваи .... тези части дето ги изброяваш еле повдигачите каквито са оргинални и как се разтракват на 20 000км частите са пълен боклук новите по добре втора употреба оригинал!!! после иди си продаи твоита за 100 тина кинта и си патрон !!!!!! м/у другото за много години отдавна не сме се виждали .... нямаше те на събора тая година ..
                      Last edited by ALFA155Ts; d.m.y г., 17:41.
                      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
                      Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
                      Alfa Romeo 145 1.4 16v
                      BMW 520i E39

                      Comment


                      • #12
                        колега аз съм новобранец и съм с боксеров мотор които е с2 глаги и им правих ремонт и на 2те искам да ти кажа че за всичко като се почне шлайфане, гарнитури, клапани 8бр. , труд ми взеха 300лв а на теб ти искат 1000ка нещо те менкат

                        Comment


                        • #13
                          .

                          момчета ,какво да ме менкат.това е положението,това са цените на чаркалаците,товяа цените на майсторите.вие като чели при майстор не сте влизали,особенно сега зимата.тия са си ебали майката"болния на легло се ебе".почвам да ставам вулгарен.
                          Хайде,abart_,ако четеш сега това,дай ми оферта за твойта глава и да я взимам да я слагам с една гарнитура на главата и да пием по едно червено вино за здраве и късмет.
                          на феста ме нямаше защото бях на рейс,сега съм безработен.абе нема що.
                          Last edited by tonov; d.m.y г., 23:11.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от arieca155 Покажи съобщение
                            не се горещи колега,дали ще се фрезова или пасва с шлайфане с паста която за това се произвежда,за да легне клапана в леглото си неможе без някаква "агресия"върху клапана и леглото му.
                            на средната снимка най-добре се вижда къде са се ударили клапаните,на третата си личи че всички всмукателни(цялата редица)са ударени и криви и това с 25км/ч.и са останали в това положение.за цените да ви разкажа прясна информация
                            всмукателни клапани 7.50лв. за бройка
                            изспускателни клапани 7.00лв. за бройка
                            водачите са 2лв. за бройка
                            комплект гарнитури 175лв.
                            всеки може да смята ,с жеста от магазина 285лв.до тук.после имаме пасване в порядъка на 12-15 лв на клапан.
                            Мисля,че говоря на български!След минаването на клапаните на машинката,както главата,така и челната част,тая в която опира повдигача и след фрезоването на леглата на специална машина,а не с руски фрезички,клапаните трябва да уплътняват без никакво добавъчно триене с шлайфпасти и прочее простотии.Това са технологии от миналия век.Пастите се използват само,когато няма сериозен проблем и е нужно само едно леко зачистване.При сериозен проблем,както е в случая,възела се разсича.Пасването на клапаните е като операцията-пасване на лагерите.Някога майсторите с пот на чело,по цял ден пасваха лагерите на един двигател.Така беше.Нямаше ги сегашните свръх точни лагери.По пет пъти поставяха и свляха един лагер.С шабъра изземваха ненужното от лагера и пак. Докато не започне коляновия вал да се върти свободно.Същата история е и с клапаните.Сега има много точни машини и след обработката на клапаните и леглата от тях,не се налага никакво напасване.Така се работи по света.Една глава,независимо каква,се оправя най-много за половин час.Повече време отнема центроването и към машината,отколкото самата операция.Така и леглата са на една и съща дълбочина и клапаните еднакво стърчат отгоре.Особено за дизелите,това е много важно.Така във всички цилиндри има еднакво налягане и мотора е балансиран от тая гледна точка.За първи път се сблъсках с тоя подход в СО МАТ преди 25-30 години.Аз също бях скептик и си мислех,че са мърльовци и за това не шлайфат с паста клапаните.Чак след 15 години се уверих,че са били прави и са си гледали работата,както трябва.Явно в тия неща сме още много назад.По добре си вземи от колегата готовата глава и не се вкарвай в приключения.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              .

                              с цялото си уважение,колега,към годините ти и опита който имаш благодаря.аз нямам понятие как ги "пасват".само съм чувал че "жулят"леглото на клапана за да легне клапана.може и да не е така,но нали затова вземат пари,тези само с това се занимават,аз ли да ги уча как.именно там са ми колебанията,в начина на ремонта,в качеството на частите.не винаги новото е най-доброто,всички сме се убедили в това.искам най-добрата болница и най-добрите хирурзи за мойта кукла.

                              Comment

                              Working...
                              X